Productbeschrijving
LEESLOGBOEK PAARDEN
Op de voorkant van de leeslogboeken kunnen zes stickers geplakt worden, voor ieder uitgelezen boekje een sticker.
Op de achterzijde is er plaats voor de datum, de titel, schrijver, de waardering, genre en het AVI niveau.
Er is ook ruimte voor een paraaf.
Op de voorkant van de leeslogboeken kunnen zes stickers geplakt worden, voor ieder uitgelezen boekje een sticker.
Op de achterzijde is er plaats voor de datum, de titel, schrijver, de waardering, genre en het AVI niveau.
Er is ook ruimte voor een paraaf.
Specificaties
De leeslogboeken ondersteunen kerndoel 9: “De leerlingen krijgen plezier in het lezen en schrijven van voor hen bestemde verhalen, gedichten en informatieve teksten.”
Het leeslogboek;
motiveert leerlingen om meer te lezen;
geeft overzicht wat de leerling heeft gelezen;
geeft de vooruitgang van de leerling aan;
stimuleert leerlingen om hun leeservaring te delen.
Het leeslogboek;
motiveert leerlingen om meer te lezen;
geeft overzicht wat de leerling heeft gelezen;
geeft de vooruitgang van de leerling aan;
stimuleert leerlingen om hun leeservaring te delen.